Оцінювання не є одноразовою подією, а
скоріше безперервним процесом упродовж виконаннями учнями проекту.
Оцінювання
навчальних проектів має:
• здійснюватися
протягом всього навчального процесу;
• залучати учнів
до процесу оцінювання;
• оцінювати
важливі цілі проекту;
•
використовувати різні стратегії оцінювання;
• заохочувати до
самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
перевіряти
розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та
особливості власного мислення) ;
Вчителі використовують дані з
такого оцінювання для того, щоб коригувати своє викладання та забезпечувати
правильне виконання учнями проектних завдань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий